Ez egy fontos része annak, hogy a játékosok felkészüljenek az új szezonra, ezért rengeteg időt töltöttünk Sir Alex és Mike Phelan társaságában azzal, hogy meggyőződjünk, mindenhol a legmegfelelőbb feltételek, utazás körülmények álljanak rendelkezésünkre.
A klub ázsiai szurkolói generálják számunkra a pénzt. Ez egy koordinált dolog. A legtöbb játékosunk már évek óta nálunk játszik, igazi profik, ezért megértik, hogy milyen fontos is ez a túra a klub számára. Nem mehetünk el amellett, hogy hosszú út vezet majd odáig, de a közönség teljes mértékben fanatikus megszállottja a Manchester Unitednek.
Mik az emlékei a 2007-es ázsia túráról, amikor Japán, Kína és Korea voltak az állomások - utólag sikerként éli meg?
Nagyon érdekes volt, hiszen egy teljes mixet kaptunk az ott töltött időnk alatt. Japán nem olyan, mint a többi ázsiai piac; korlátozottabb, de ott is remek szurkolói bázisunk van, ezt tapasztalhattunk a FIFA Klubvilágbajnokságon is decemberben. Dél-Koreában az FC Szöul elleni meccsünkre nagyon gyorsan elfogytak a jegyek, és bár Ji-sung Park sérülése miatt nem léphetett pályára, az iránta érzett imádatuk hihetetlen volt. Amikor a stadionban lévő kivetítőn őt mutatták, a szurkolók egész egyszerűen megőrültek. Makaó egy kicsit szürreális volt - egy vadi új több mint 2000 férőhelyes hotelben csak 60-70 ember lézengett. Minden jól ment, és ez jó lehetőség volt a játékosok PR-értékének növelésére. Kína is érdekes volt, egy teljesen új stadionban játszhattunk, amely nagyszerű létesítmény. Összességében egy nagyon nagy sikerként zártuk az egész túrát.
A fogadtatás, amit a United Ázsiában kap, semmilyen más hellyel nem összehasonlítható a Földön.....
Biztonságiak nélkül nem hagyhatod el a hotel szobádat, mert minden utcasarkon ott várnak a rajongók. Amikor megérkezünk a repülővel néhány igen kényelmetlen óra után, már a gépből való kiszálláskor hallani lehet a szurkolók morajlását, és mind azt éneklik 'Imádunk Rooney vagy O'Shea' vagy akárki, ami lenyűgöző, ahogy az is, hogy mennyi időt képesek várni arra, hogy csak egy másodpercre is megpillanthassák kedvenceiket.
Amikor a legutóbbi túránk alkalmával megérkeztünk egy reptérre, és átértünk a terminálon, a reptér alkalmazottai mind megőrültek, olyanok voltak, mint a szurkolók, csak arra vártak, hogy fotózkodhassanak a játékosokkal. Az elejétől a végéig ez egy nagyon intenzív szurkolóra fókuszáló túra.
A menedzser egy nagyon erős csapattal utazik Ázsiába, ahol a szurkolóknak lehetőségük van a legnagyobb sztárokat testközelből is látni....
Nagyon fontos, hogy gyakran lehetőséget adjunk a szurkolóinknak, hogy élőben láthassák kedvenceiket. Az angol futball nagyon sok embert vonzz Ázsiában, és nagyszerű szurkolóink vannak arrafelé, ezért úgy érzem, kötelességünk, hogy valamit visszaadjunk ezeknek az embereknek, amikor tudunk.
Milyen lesz egy átlagos napja az idei túrán?
A reklámtevékenységünkben fogok tevékenykedni, ahol olyan partnerekkel működünk együtt, mint az UNICEF, és egyéb karitatív szervezetek. A MIDAS, egy manchesteri befektetési ügynökség befektetésekkel összefüggő látogatásokat tesz majd a túránk során, és rengeteg eseményen fogunk velünk együtt részt venni az idén. Én, és még néhány klubvezető, több olyan céget is köszönteni fogunk, akik tervezik, hogy befektetnek Manchester régiójában.
Ezenkívül más kötelességeim is vannak, hiszen a 2018-as angol világbajnoki kandidálást is népszerűsítenem kell. Benne vagyok az ezt előkészítő vezetőségben, és ez a túra remek lehetőséget ad arra, hogy segítsek az ügy előrehaladásában, főleg mivel az ázsiai futball-nemzeteknek nagy beleszólása van abba, hogy hol rendezzék meg a Világbajnokságot.
Amikor elkezdem a napomat, általában megnézem az e-maileimet, és elintézem a kötelességeimet. Biztos vagyok benne, hogy néhány játékos a túrán kívül is aktivizálni fogja magát, és ellátogat néhány helyre. Összességében ez az egész túra arról szól, hogy minél jobban képviselni tudjuk a klubunkat, és erősítsük jelenlétünket Ázsiában.
Fotó: ManUtd.com